бучение юних залізничників У перший рік навчання юних залізничники освоюють премудрості таких професій, як сигналіст, провідник вагона, черговий стрілочного поста, диктор, ревізор, черговий по перону. На другому році навчання студенти засвоюють професії помічника машиніста тепловоза, оператора при ДСП, оглядача вагонів. Програма третього року передбачає навчання за спеціальностями машиніст тепловоза, черговий по станції, начальник поїзда. Крім навчання юних залізничників основних професій здійснюється і всебічний розвиток підростаючого покоління. Докладніше про детская железная дорога донецк можна прочитати на нашому сайті dnrailway.ru.

Для цих цілей на базі дитячої залізниці існує ряд гуртків, таких як: історія і краєзнавство, моделювання, сценічне справу, комп’ютерний. История Малой залізниці Традиційно відлік історії Дитячої залізниці ведеться з 1972 року. Але перша дитяча магістраль з’явилася в Донецьку (тоді ще — місті Сталіно) набагато раніше — в тридцятих роках минулого століття. Електрифікована Мала Південно-Донецька залізниця ім. С. М. Кірова відкрилася 24 листопада 1936 г. Вона пролягала через Центральний парк культури і відпочинку ім. А. Щербакова і мала протяжність близько 1 кілометра.

Вперше про необхідність дитячої залізниці в Сталіно написала газета «Сталінський рабочий». У замітці від 31 січня 1936 говорилося, що піонери загону імені Тельмана школи №3 звернулися з листом в обком і міськком партії, в якому запропонували побудувати в місті дитячу залізницю. Кошти на будівництво дороги виділила міськрада, облпрофрада, інші організації. Дитячу «залізяку» будували всією громадою: завод ім. Сталіна зводив вокзал, завод «Стальмост» — справжнісінький залізничний міст. Сталінська залізниця надала рейки, шпали, милиці, стрілочні переводи. Працівники трамвайного парку практично повністю відновили для дитячої дороги старий вагон системи «Нюренберг» з електрообладнанням, повітряною гальмівною системою.

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Please enter your comment!
Please enter your name here