Існує кілька видів кейтерингу: виїзний, святковий і повсякденний. З першим все зрозуміло (доставка обідів в будинки і офіси), а ось що стосується святкового кейтірінга, то тут вже йде розподіл за напрямками: банкетний або ресторанний кейтеринг, фуршетний кейтеринг і шведський стіл. Також можна виділити такі напрямки, як кава-брейк, коктейль, пікнік або барбекю.

Банкет — це організація виїзного ресторанного обслуговування на високому рівні, а також підбір і оренда приміщення для вашого заходу, оформлення місця торжества, розробка індивідуального меню. Банкет — це, як правило, найбільш масштабний захід, тому і організація вимагає великих витрат і зусиль. Професіонали допоможуть вам зробити святковий банкет воістину незабутнім.

Фуршет: цікаво, що канапе на фуршет слово «фуршет» прийшло до нас з французької мови і означає «на вилку». Звідси і випливає основне призначення фуршету: організувати вечірку з мінімальною кількістю часу (від 40 хвилин до 2-3 годин) для великого числа гостей. Він зазвичай підходить для ділових, офіційних зустрічей і неформального спілкування. На фуршетах прийнято їсти і пити стоячи, в меню зазвичай особлива увага приділяється холодних закусок (канапе, тарталетки) і напоїв. Столи ставляться таким чином, щоб між ними було достатньо місця для вільного пересування запрошених гостей. Найчастіше кейтеринг-фуршет проводиться після закінчення переговорів, в завершенні виставок, конференцій, на приватних і корпоративних заходах.

Шведський стіл: це найдемократичніша напрямок кейтірінга, тому що у організаторів не виникає проблем з вибором індивідуального меню для кожного гостя персонально. М’ясні і рибні страви, холодні закуски, морепродукти, сири і десерти — все представляється гостям в своєму достатку і кожен бере те, що вважає за краще сам.

Кава-брейк: зазвичай влаштовують під час проведення конференцій, семінарів, нарад, тренінгів або серйозних ділових переговорів. Це своєрідний міні — фуршет, на який відводиться не більше півгодини. В меню зазвичай чорний і зелений чаї, безалкогольні напої, соки, фрукти і свіжа випічка. З холодних закусок — канапе, бутерброди, тости. Коктейль може бути організований як вступної частини перед початком різних презентацій, конференцій, виставок, показів, церемоній, а так само як самостійне захід. Його основа — легкі закуски і невимушене спілкування.

ПОДЕЛИТЬСЯ
Предыдущая статьяКондиционеры в Одессе
Следующая статьяСиалис

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Please enter your comment!
Please enter your name here