Компанія XYZ надає своїм співробітникам привілей придбання і використання смартфонів і планшетів за їх вибором на роботі для їх зручності. Компанія залишає за собою право скасувати цей привілей, якщо користувачі не будуть дотримуються політику і процедури, викладених нижче. Дана політика покликана захищати безпеку і цілісність інфраструктури даних і технології компанії. Обмежені виключення в політиці можуть виникнути через зміни в пристроях і платформах.

Всі співробітники повинні погодитися з умовами, викладеними в цій політиці для того, щоб мати можливість підключати свої пристрої до мережі компанії. Компанія визначає прийнятне особисте користування в розумних межах і обмеженого особистого спілкування або відпочинку, такого як читання або гри. Компанія визначає допустиму використання діяльностей, яка прямо або побічно підтримують бізнес компанії.
Пристрої можна використовувати в наступних цілях:

Зберігати або передавати заборонені матеріали
Зберігати або передавати конфіденційну інформацію, що належить іншій компанії
переслідувати інших
Брати участь в діяльності за межами бізнесу
Дозволені наступні програми: погода, додатки продуктивності, Facebook і т.д.
Не допускаються додатки, завантажені через ITunes або Google Play, і т.д.
Співробітники можуть використовувати свої мобільні пристрої для доступу до наступних належить компанії ресурсів: електронна пошта, календарі, контакти, документи і т.д.
Смартфони, що включають iPhone, Android, Blackberry і Windows, дозволені (список повинен бути максимально докладним, у міру необхідності, включаючи моделі, операційні системи, версії і т.д.)
Планшети, що включають iPad і Android дозволені (список повинен бути максимально докладним, у міру необхідності, включаючи моделі, операційні системи, версії і т.д.)
Проблеми з підключенням вирішуються ІТ-відділом; співробітники повинні (або не повинні) звернутися до виробника пристрою на випадок проблем, пов’язаних з операційною системою або апаратних проблем.
Пристрої повинні бути представлені ІТ-відділу для правильної установки і настройки стандартних додатків, таких як браузери, офісні додатки і інструментів безпеки, перш ніж вони зможуть отримати доступ до мережі.
Компанія буде: а) виплачувати працівникові допомогу, б) покривати витрати на весь план телефону / даних, в) оплачувати половину плану телефону / даних і т.д.
Компанія буде (або не буде) відшкодовувати працівнику витрати на роумінг і інші надлишки
Для запобігання несанкціонованого доступу, пристрої повинні бути захищені паролем за допомогою вбудованих функцій, і надійний пароль буде необхідний для доступу до мережі компанії.
Політика надійного пароля компанії: паролі повинні мати не менше шести символів і поєднання великих і малих літер, цифр і символів. Паролі будуть змінюватися кожні 90 днів, і новий пароль не може бути одним з 15 попередніх паролів.

Пристрій повинен блокуватися паролем або PIN-кодом, якщо воно простоює протягом п’яти хвилин.
Після п’яти невдалих спроб входу в систему пристрій блокується. Зв’яжіться з ІТ-відділом для відновлення доступу.
Впровадженим (Android) або зламаним пристроїв (IOS) суворо забороняється доступ до мережі.
Співробітникам автоматично забороняється завантаження, установка і використання будь-якої програми, яка не відображається в списку затверджених компанією додатків.
Смартфонам і планшетів, які не знаходяться в списку підтримуваних компанії пристроїв, (не) дозволено підключатися до мережі.
Смартфони і планшети, що належать співробітникам тільки для особистого користування, (не) можуть підключатися до мережі.
Доступ співробітникам до даних компанії обмежується на підставі профілів користувачів, які визначаються ІТ-відділом.
Дані з пристрою службовця можуть бути віддалено знищені, якщо 1) пристрій втрачено, 2) працівник залишає місце роботи, 3) ІТ-відділ виявляє порушення правил, віруси або іншу загрозу для безпеки даних компанії і технологічної інфраструктури.
У той час як ІТ-відділ буде вживати всіх заходів обережності для запобігання втрати персональних даних працівника в разі віддаленого обнулення пристрій, саме в відповідальність працівника входять додаткові запобіжні заходи, такі як резервне копіювання електронної пошти, контактів і т.д.
Компанія залишає за собою право відключати пристрої або слуги без повідомлення користувача.
Про втрачений або вкрадений пристрої компанії має бути повідомлено протягом 24 годин.
Співробітник повинен використовувати свої пристрої з постійним дотриманням етичних норм і дотримуватися прийнятною політики використання, як описано вище.
Працівник несе персональну відповідальність за всі витрати, пов’язані з його пристроєм.

Працівник бере на себе повну відповідальність за ризики, в тому числі, але не обмежуючись ними, часткову або повну втрату персональних даних та даних компанії в зв’язку з збоєм системи, помилками, вірусами, шкідливими програмами та іншими програмними або апаратними збоями, а також помилками програмування, які роблять пристрій непридатним для використання. Якщо вам потрібен поиск работы в санкт-петербурге можете звернутися на сайт https://www.vswork.ru.

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Please enter your comment!
Please enter your name here